Taxinord iPhone og Android app
Beregn cirka pris
Taxinord 4x48

Pas på din iPhone i taxien!

 

Det er ikke sjovt at miste sin nye telefon, men hvad gør du, hvis uheldet er ude?

Hver weekend er der nogle der mister deres iPhone eller en anden kostbar smartphone i forbindelse med en tur i byen. Vi modtager mange henvendelser om tabte telefoner, men det er ikke hver gang, at vi har mulighed for at hjælpe.

Måske er telefonen slet ikke tabt i en taxi, eller måske er den tabt i en taxi tilhørende et andet selskab. Hvis du har mistet din telefon i en 4x48 taxi, og din taxitur er booket på telefon eller bestilt via vores smartphone app, kan du kontakte kundecenteret på tlf. 4x48. På kundecenteret vil de være dig behjælpelig med at kontakte den chauffør, der har kørt turen. Har du prajet taxien på gaden, og er du i besiddelse af en kvittering, er du også velkommen til at kontakte kundecenteret.  

Hvis du ikke ved, hvilken 4x48 taxi du har kørt med, kan du sende en mail til rs@taxinord.dk. Jo flere relevante informationer du oplyser i denne mail, des større mulighed har vi for at finde frem til chaufføren. Vigtige oplysninger kan f.eks. være: Til og fra adresse, dato, tid, pris på turen og betalingsmetode (kort eller kontant).  

Hvis en telefon er tabt i en af vores taxier, og ejermanden ikke er lokaliseret i løbet af et par dage, vil chaufføren aflevere telefonen på hittegodskontoret på hhv. Gentofte, Glostrup, Helsingør eller Hillerød Politistation.

 

 

 

Taxinord 4x48 | Tlf.: +45 48 48 48 48

Vurderet 5 / 5 på baggrund af 4 anmeldelser fra Google+

kunde.taxinord.dk